بلاکچین و ایفای نقش آن در پلتفرم های VR
نوشته شده توسط : علیرضا

شرکت Sensorium که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین و VR (واقعیت مجازی) است، عضویت خود را در مجمع جهانی کسب‌وکار بلاک چین (GBBC) اعلام کرد. GBBC یک انجمن صنعتی مستقل واقع در سوئیس است که در حوزه بلاک چین فعالیت می‌کند.

Sensorium  در تاریخ 28 ماه مه در این رویداد شرکت خواهد کرد، و مدیر ارشد فناوری شرکت، الکس بلاگیرف، به بررسی تحولات در تعاملات آنلاین توسط رسانه‌های اجتماعی تحت VR خواهد پرداخت.

DLT از حقوق کپی‌رایت محتوای کاربران محافظت می‌کند

یکی از نمایندگان GBBC اظهار داشت که تلفیق VR و رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر رو به رشد است. وی خاطرنشان کرد که پلتفرم‌های اصلی مانند فیس‌بوک راه‌های جدیدی را برای اشتراک‌گذاری محتوا به کاربران خود ارائه می‌دهند. این نماینده اضافه کرد: در این شرایط، فناوری بلاک چین احتمالاً نقش مهمی ‌در ایجاد دارایی‌های دیجیتال و بوجود آمدن اقتصاد مجازی آنلاین ایفا خواهد کرد. او در ادامه افزود:

علاوه بر این، می‌توان از فناوری بلاک چین برای محافظت از حقوق مالکیت و کپی‌رایت استفاده کرد، همچنین می‌توان مدل‌های جدید تبلیغاتی را در دنیای مجازی، همان‌گونه که قبلاً در دنیای واقعی انجام‌شده، پیاده سازی کرد.

بلاک چین می‌تواند سرقت هویت در رسانه‌های اجتماعی را از بین ببرد

برایان کین، مدیر ارشد تبلیغات Sensorium، بر ویژگی های مثبت حفاظتی ارائه‌شده توسط فناوری دفترکل توزیع‌شده یا DLT تأکید کرد و گفت:

سرقت هویت، حساب‌های جعلی و... همه تا حد زیادی از بین خواهند رفت، زیرا مشارکت‌کنندگان در دنیای اجتماعی-مجازی ملزم به احراز هویت خود از طریق بلاک چین هستند.

بیشتر بخوانید: Reddit چیست؟

کین همچنین اعلام کرد که از بلاک چین برای تسهیل پرداخت برای محتوای تولیدشده نیز استفاده می‌شود.

Sensorium سیاست‌گذاران را از طریق GBBC درگیر این حوزه می‌کند 

سنسرسیوم به‌عنوان یکی از اعضای GBBC، در گستره ای از فعالیتهای GBBC باهدف پیشبرد پذیرش فناوری بلاک چین و قانونگذاری سیاست‌گذاران و رهبران مشاغل در مورد مزایای این فناوری شرکت خواهد کرد. این دو نهاد ابتدا به‌طور رسمی‌ در رویداد Blockchain Davos، که Sensorium در آن شرکت کرده، به‌طور رسمی‌ همکاری‌شان را آغاز کردند. سخنگوی GBBC افزود:

ما عصر امروز را با نمایش یک دموی ویژه از پلتفرم VR Sensorium و اجرای سفیر هنر و موسیقی GBBC، درامر سابق گروه Guns N’ Roses، مت سارم، به پایان رساندیم.





:: برچسب‌ها: بلاکچین ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: